Onsdag o man Tomas fyller år

Idag är en jobbig dag. Jag bara går och tänker på hur nära det är tills vi ska åka hem igen. Jag vill inte hem! Jag vill bara stanna här och hjälpa människor.
Så mycket denna resan ger mig alltså.
Jag tycker min mamma är känslig som gråter för andra när hon ser hemskheter på tv. Jag har har haft tårar i ögonen hela dagen för att jag vill ge så mycket, göra så mycket, hjälpa till så mycket och jag kan inte för jag ska fucking åka hem igen. Det är så frustrerande!!!!!
Anyway.. Vi har haft en bra dag annars.. varit i skolan, letat efter gatubarnen för att ge dem mat.. men när man letar efter dem så hittar man inte dem :/
Just nu är Tomas o Jaybee på spa eftersom han fyller år :) Jag tänkte blogga nu tills de kommer tillbaka eftersom vi ska ut o fira honom efter dom varit på spat. :)
Åh, glömde ju skriva det att kidsen sjöng för Tomas idag, happy bday både på tagalo o engelska :-) Mycket fint o jag glömde såklart att filma det :-/ Men men.. det kommer fler ggr :-)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0