2:a dagen

Har inte kunnat fixa ström till min egen dator, därför kan jag inte heller lägga ut bilder.. Hoppas på att kunna ordna det snart!!
Nu ikväll gick vi runt lite här där vi bor.. o människor ligger på trottoarerna som ingenting..
En mamma och henne dotter låg på kartonger och sov och höll om varandra. Heartbreaking :(
Barn kommer från ingenstans och tigger pengar.
Det finns också en massa småbarn som springer och leker på kvällarna, precis bredvid den kaosartade trafiken.
Det är helt sjukt.. man vill göra nåt... Men det är normalt här och det får jag väl acceptera.
Önskar att jag kunde lägga ut bilder så ni kunde få se bilder från getto osv.
Well... mer kommer..
Peace!

Kommentarer
Postat av: anna

vad är det för problem med strömmen? Du har ju 2 killar med dig-låt dem fixa detsnabbt.Jag är så nyfiken på bilder. Håller tummarna för er

2011-10-25 @ 22:42:14
Postat av: Anonym

bara för att det är "normalt" där betyder inte det att det är okej, och att man ska betee sig som alla andra och ignorera problemet..man borde definitivt göra något och absolut hjälpa så många man kan.

2011-10-27 @ 09:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0