Dag 5

What a day.. har blivit sjuk så det är lite extra jobbigt i värmen.. men ska inte klaga för mycket ;D
Vi har inte gjort så mycket idag mer än att säga hejdå till dem vi bodde hos och alla kids. Vi delade också ut kakor som vi hade köpt till dem.
Har också ett litet videoklipp på barnen när de leker.. MEN eftersom jag inte har min dator så kan jag inte lägga upp den..än..
Lite över 6 timmar tog resan hit vi är nu - Olongapo. Vi var framme 23:30.
Här är inte alls som Rosario och vi har dusch på hotellet. SÅ TACKSAM!!
Här i Olongapo ska vi stanna tills vi åker hem. Här är det inte så farligt att vara som i Manila heller.
Från och med måndag ska vi börja med intervjuerna här, och jag tror vi börjar med kidsen som går i skolan.
Nu ska det bli skönt att slappa lite. Det har varit fullt upp sen vi kom känns det som.
Imorgon ska vi bara hitta någon annanstans att bo, typ som lägenhet eller något annat hotell.
Ska också fixa en adapter så att jag kan ha el till min dator hehe.

To be continue...

Peace!

Kommentarer
Postat av: anna

Har inte tomas adapter som passar till din dator? Hälsningar till er alla

2011-10-29 @ 19:36:56
Postat av: svar till anna

Njä inte sån jag behöver.. men vi bor nu på ett "hotell" där det finns sånt uttag :)

2011-10-29 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0