Lugn dag

Vi har hittat ett nytt ställe att bo på till ett billigare pris för single room. Imorgon flyttar vi, förhoppningsvis för sista gången. Jag kommer att bo själv medans killarna valde att bo tillsammans. Det kommer nog bli lite ensamt att bo själv nu, vi har ju varit tillsammans 24/7 nu i en vecka :)
Stället vi ska bo på har inte kuddar eller lakan så det ska vi köpa imorgon och när vi åker härifrån ska vi ge det till hemlösa.

Picture of the day

Jag gjorde ansiktet suddigt eftersom pojken inte var medveten om jag fotade. Det hade varit en annan sak om han varit vaken och tyckt att det var ok.

Det finns inte så mycket att skriva om dagen eftersom vi tagit det lugnt.
Undrar ni något är det bara till att fråga. :)

Peace!

Kommentarer
Postat av: anna

jag föreslår att ni går till kyrkan,imorgon är det helg i den katolska kyrkan-prata med prästen och be honom tala om för församlingen från predikstolen vilka ni är och vad ni är ute efter... det kanske funkar.Ni kan göra samma sak med statliga myndigheter efter helgen. hälsar anna

2011-10-30 @ 19:36:17
Postat av: Angelica

Som en kniv i hjärtat... : (

2011-10-31 @ 18:37:02
URL: http://pastellfroken.blogspot.com
Postat av: anna

vad har ni tagit vägen? inget blogg på 2 dagar....

2011-11-01 @ 18:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0